Tatacara Pengaduan

Opss.. Javascript tidak aktif di pelayar web anda

Untuk menggunakan sepenuhnya fungsi yang terdapat dalam laman sesawang ini, anda dikehendaki mengaktifkan opsyen JavaScript terlebih dahulu. Disini adalah langkah-langkah untuk mengaktifkan opsyen JavaScript tersebut.


Pertanyaan

Sekiranya terdapat soalan berkenaan amalan privasi kami, sila hubungi webmaster kami.

Tatacara Pengaduan

  • Jabatan Hal Ehwal Pelajar (HEP) amat mengalu-alukan sebarang cadangan,maklumbalas atau aduan anda untuk meningkatkan kualiti dan mutu penyampaian HEP terutama dari segi perkhidmatan, pentadbiran dan pengurusan;
  • Aduan daripada pelajar adalah dianggap SULIT. Segala makluman peribadi pengadu adalah dijamin kerahsiannya daripada pengetahuan pihak lain selain daripada pegawai HEP;
  • HEP memohon semua pengadu untuk menggunakan perkataan atau ayat yg sopan . Sekiranya anda menggunakan bahasa yang kasar secara automatis aduan anda tidak akan dilayan;
  • Pengadu perlulah membuat aduan secara spesifik dan jelas mengenai perkara yang diadukan serta pihak yang ditujukan aduan tersebut untuk mengelakkan salah faham pihak kami dalam meneliti aduan anda;
  • Sekiranya terdapat sebarang aduan mengenai kerosakan penginapan yang memerlukan baik pulih dengan segera, sila adukan anduan anda kepada pihak pengurusan penginapan Widad Education Sdn.Bhd secara terus;
  • Pihak HEP akan cuba memproses aduan pelajar dan diambil tindakan yang sebaik-baiknya secepat mungkin.